Тема.
Число 10. Послідовність
чисел в межах 10. Порівняння
чисел. Запис числа 10 двома цифрами
Мета: Пояснити утворення числа
10 додаванням 1 до
попереднього числа. Ознайомити
з цифрою 10.
Вчити встановлювати
послідовність чисел в межах 10 та порівнювати їх.
Розвивати образне та логічне
мислення.
Виховувати уважність,
старанність.
Обладнання: силуетне
зображення зайчиків, морквинок, картки з
цифрами
1-10, малюнки з геометричними фігурами.
Хід
уроку
І. Організація класу
Пролунав
дзвінок, починається урок.
Працюватимем
старанно,
Щоб почути у
кінці,
Просто молодці!
ІІ. Актуалізація опорних знань
учнів.
1. Усна
лічба.
Гра з м’ячем. Учні передають один одному
м’яч, називаючи числа від 1 до 10 і назад.
2. Повторення
складу числа 9 (за таблицею).
ІІІ. Сприйняття та усвідомлення
нового матеріалу.
1. Оголошення
теми уроку.
2. Робота
за підручником.
а)
Завдання 1.
- Як утворилось число 10?
3. Визначення його місця в числовому ряді.
4. Проблемна
ситуація. Робота з демонстраційним та індивідуальним матеріалом.
- Діти, до нас на урок сьогодні завітав
Зайчик-Сіроманчик і від страху переплутав всі числа. Давайте допоможемо йому
поставити їх на свої місця. (1 3 4 2 7 5 6 10 8 9)
5. Порівняння
чисел в межах 10.
Дидактична
гра «Підгодуємо звірят.
-
Діти, а
що любить Зайчик? Давайте спробуємо його
підгодувати. Чим його будемо годувати? Скільки зайчиків? (Діти по черзі
«підгодовують» кожного зайчика морквинкою (прийомом накладання), з’ясовують, що
не вистачає морквинок (1).
-
Чого
більше (менше)
-
Що треба
зробити. Щоб стало порівну? (Знайти додаткову морквинку «голодному» зайчику).
Порівняйте числа.
6. Робота
в зошитах.
-
Підкажемо
Зайчику, як треба сидіти за партою, коли пишемо.
Зошит свій я відкриваю,
Рівно
я його кладу.
Ручку
я ось так тримаю,
Сяду
рівно, не зігнусь.
Буду
я писати вправно,
До
роботи я берусь.
а) Письмо числа 10.
Пояснення вчителя, як
писати число 10. учні записують 2 рядки.
б) «Конкурс красунь».
Діти пишуть числа від 1
до 10. потім обмінюються зошитами та обирають у зошиті товариша найкраще написані
цифри, «одягають» корону.
7. Геометричний матеріал.
- Що ви бачите на малюнку?
-
Ця
ялинка служить нашому зайчику домівкою-схованкою. Давайте допоможемо йому
порахувати трикутники.
-
Які ще
геометричні фігури ви бачите? Скільки їх?
IV. Підсумок уроку.
Вправа «Мікрофон».
-
Чому
навчили ми Зайчика?
-
Щоб ви
хотіли йому ще розповісти?
Немає коментарів:
Дописати коментар